نوشته شده توسط : محمد
فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدین فروردین ماه

انگار یک نفر می خواهد از جزییات انگیزه های تان باخبر شود، به همین خاطر از شما سولات زیادی می پرسد. به شما توصیه می شود که انرژی خود را سر توضیح دادن مقاصدتان تلف نکنید، فقط تا جایی که امکان دارد صادق باشید و به مسیرتان ادامه دهید. یادتان باشد که اگر با احساسات حل نشده ی خود هر چه زودتر روبرو نشوید، مسیر خوشبختی تان مسدود خواهد شد. بدانید که فشارها خیلی زود از بین می روند و شما می توانید با اعتماد به نفس همیشگی تان حرکت کنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است موضوعات مربوط به روبط تان مقدار قابل توجهی از وقت تان را بگیرد. حتی اگر بخواهید انجام وظایف تان را در اولویت قرار دهید با هم نمی شود، چون موضوعات احساسی پیرامون خانه وخانواده به شما هجوم می آورند. آن چه را در ذهن تان می گذرد بگویید و اگر تعاملات تان اول خوب پیش نرفت نگران نباشید. در نهایت این که شفاف سازی به نفع همه ی کسانی خواهد بود که در ماجراهای امروز شما درگیر هستند

 

ادامه مطلب در فان پاتوق



:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

فال روز

فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدین فروردین ماه

این روزها سرشار از انرژی هستید، اما یک موضوع آشنا وجود دارد که مدام به ناخودآگاه تان می آید. مشکلات قدیمی دوباره به سراغ تان خواهند آمد، در حالی که شما فکر می کردید این مشکلات مدت هاست که حل شده است. اجازه دهید که خاطرات گذشته دوباره یادتان بیایند، این خاطرات کمک تان می کنند تا چیزهایی را یاد بیاورید که امروز به دردتان می خورد. بدانید که این تجربه های گذشته است که شخصیت اکنون شما را ساخته است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

احساس می کنید که وارد بازی قدرت شده اید. هنوز همه ی بخش های این رقابت علنی نشده است. اگر دیدید که دیگران به حد و حدود شما احترام نمی گذارند، بهتر است از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید، چون با این رفتار شما از شدت فشارها کاسته خواهد شد. باید به خودتان بقبولانید که شما همه ی حقایق و اطلاعات مورد نیاز را ندارید، پس یافتن راه حل در همان قدم اول ممکن نیست

 

ادامه مطلب در فان پاتوق



:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز اگر به همراه دیگران کار کنید خوشحال تر خواهید بود، زیرا امروز دوستان تان پذیرای ایده های شما هستند. اکنو ماه نو در هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی تعاون و همکاری است، از این رو امروز آدم های خلاق به زندگی شما وارد خواهند شد. البته هم چنان احساس می کنید که باید مستقل باشید، اما ممکن است میانه ی راه این نیاز خود را فراموش کنید. به شما توصیه می شود که راه سازش با دیگران را یاد بگیرید. 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است از انجام ساده ترین کارها هم لذت ببرید، اما ذهن تان به وسیله ی افکار دیگر مشغول خواهد بود. دل تان می خواهد که ماجراجویی های عاشقانه یا حتی معنوی داشته باشید. یادتان باشد که باید در محل کار به فعالیتهای خلاقانه بپردازید. سعی کنید هر کاری که انجام می دهید با جان ودل باشد. پاداش این کار از چیزی که فکرش را می کنید بیشتر است.

ادامه مطلب در لینک زیر

http://www.funpatogh.com/84069.html

 



:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز عملکرد کاری تان برای تان مهم است، اما اگر می خواهید به رضایت کامل دست یابید باید خلاقیت های تان را هم به کار ببندید. سرشار از ایده های ناب هستید، اما لازم است که حواس تان را جمع کنید تا هنگام در میان گذاشتن افکارتان تهاجمی به نظر نرسید. شور و اشتیاق خود را روی کاری که در حال حاضر در دست دارید سرمایه گذاری کنید، به این ترتیب کارآمدی تان وارد مرحله ی جدیدی خواهد شد. 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز دل تان می خواهد که لذت ها را تجربه کنید، اما شاید فرصت کافی در اختیار نداشته باشید. سعی کنید با نظم و انضباط باشید. انرژی خود را روی هوس های زودگذر نگذارید، در عوض دست به کاری بزنید که دارای تاثیرات بلند مدت باشد. البته، اگر کمی هوشمندی به خرج دهید می توانید کارهای روزمره ی خود را همراه با شادی و تفریح انجام دهید. به کاری که انجام می دهید عشق بورزید تا سختی آن را حس نکنید. 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شاید به اتفاقات اخیر فکر کنید و مدام به خودتان بگویید که اگر در زمان درست دست به کار می شدید الآن وضعیت چگونه بود. تا زمانی که متوجه اتفاقات اکنون نشوید، نمی توانید وارد مرحله ی بعدی شوید. مدام به خاطرات گذشته فکر می کنید، اما مقاومت اکنون شما فقط گریز از یک چیز اجتناب ناپذیر است. نگاهی به ذخیره ی احساسی تان بیندازید و بعد خودتان را برای ماجراجویی های آینده آماده کنید. 

فال روزانه متولدین تیر ماه

تا همین چندی پیش طوری رفتار می کردید که انگار به خودتان اطمینان کامل دارید، اما امروز قصد دارید منطقی تر عمل کنید. اگر احساسات تان روی شما تاثیر می گذارد، حواس تان باشد که افکار منفی را فیلتر کنید و فقط افکار مثبت را نگه دارید. اما یادتان باشد که کورکورانه پیش نروید، یعنی خوش بینی بی مورد نداشته باشید. بهترین راهکاری که شا را به سوی موفقیت خواهد رساند برقراری تعادل میان عقل و احساس است. 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

این که کاری را که در دست انجام دارید به مرحله ی بعد وارد کنید یک چیز است، و این که بخواهید دست به یک کار جدید بزنید یک چیز دیگر. تا زمانی که تصمیم گیری های فوری شما را دچار مشکل نکند می توانید به مسیرتان ادامه دهید. اکنون به راحتی حواس تان پرت می شود، پس همه ی تلاش تان را به کار بگیرید تا روی مهم ترین موضوع تمرکز کنید. اوقات خوش می آیند و می روند، اما باید کاری انجام دهید که تاثیرات دراز مدت داشته باشد. 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است به خاطر مشاهده ی موجی از خوش بینی تصمیم بگیرید تعهدات مهمی بدهید. اکنون که ماه به نشانه ی شما بازگشته تمایل دارید که به هر پیشنهادی پاسخ مثبت بدهید. اما اگر این موج خوش بینی بگذرد و برود ممکن است نتوانید با همین شور و حرارت به کارتان ادامه دهید. پس همه ی انرژی خود را روی چیزی نگذارید که ممکن است به ناگهان تغییر کند، در عوض آماده باشید که هر وقت لازم شد مسیرتان را تغییر دهید. برای این که شانس موفقیت تان زیادتر شود به اقدامات تان خوب فکر کنید. 

فال روزانه متولدین مهر ماه

بهتر است کاری را که به پایان خود نزدیک شده دیگر به تعویق نیندازید. دل تان می خواهد که مسیرتان را مستقیم ادامه دهید، اما اگر کمی هم احتیاط کنید بد نیست. حتی اگر احساس می کنید که یک فرصتی ارزش دنبال کردن را دارد، به شما توصیه می شود که صبر کنید و تا زمانی که از مقصد مطمئن نشده اید حرکت نکنید. 

فال روزانه متولدین آبان ماه

اهداف تان در حال تغییر هستند و کاری هم از دست شما ساخته نیست که مانع این فرآیند شوید. سعی کنید یک نظر مسیر جدیدی را که زندگی پیش پای شما گذاشته ببینید، شاید به این ترتیب همه چیز بهتر به نظر برسد. اما بدانید که اکنون زمان مناسبی برای گرفتن تصمیم های بزرگ نیست. صبورانه رویاهای تان را پیش ببرید و بذر موفقیت را بکارید و بعد فرصت دهید تا تلاش های تان به مرور زمان به بار بنشیند. 

فال روزانه متولدین آذر ماه

اکنون اعتماد به نفس تان رو به افزایش است، اما فکر نکنید که می توانید به این ترتیب از سخت ترین مراحل و موانع بگذرید. سرعت تان را کم کنید و پیچیدگی ها را به کمک مهارت های عقلی مهار کنید. برای این که به یک دیدگاه درست برسید باید عقل تان را به کار بگیرید. این که فکر می کنید یک ابر قهرمان هستید باعث نمی شود که بتوانید پرواز کنید. 

فال روزانه متولدین دی ماه

اکنون زمان آن رسیده که کار روی جزییات را تمام کنید و نقشه های خود را به اجرا بگذارید. سعی کنید اهداف تان را از یاد نبرید و قبل از حرکت همه ی کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانید. شاید این کار چندان هم راحت نباشد، اما اکنون باید با دقت پیش بروید. به احساسات تان توجه کنید، زیرا می توانند شما را به اوج برسانند. 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

به نظر می رسد فرصت را برای انجام یک کار مهم از دست داده اید، اما فردا دوباره می توانید امتحان کنید. امروز باید به همه ی فرصت ها با دقت نگاه کنید و آن ها را بدون بررسی رها نکنید. حتی اگر انتظارات تان آن طور که می خواستید برآورده نشد، به شما توصیه می شود که ایده آل های تان را مجسم کنید تا دوباره انرژی بگیرید. دلیلی ندارد که از الآن نگران نتیجه ی کار باشید، فقط باید حواس تان را جمع کنید تا در زمان درست به اقدامات درست دست بزنید. 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

اگر امروز با اختلاف نظر مواجه شدید سعی کنید موضوع را سخت نگیرید. متاسفانه امروز احتمال این که مجبور به دعوا شوید زیاد است. اما بدانید که عدم تحمل شما بیشتر مشکل ساز می شود و کمکی به شما نخواهد کرد. برای این که از ماجراهی غیر ضروری در طول مسیر خلاص شوید، فقط کافی است با احتیاط رفتار کنید. برای این که به قهرمان امروز تبدیل شوید باید راه آشتی و سازش را پیدا کنید.



:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد
فال روزانه - فال روز

فال روزانه متولدین فروردین ماه

حسی درونی به شما می گوید که در آینده ی نزدیک همه چیز خیلی عالی خواهد شد. شاید لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید، شرایط حاضر در حال تغییر است. به نظر می رسد چیز زیادی ندارید که درباره ی مرحله های بعدی به دیگران بگویید، اما بدانید که باید به طریقی خواسته های تان را بیان کنید و این خیلی مهم است. اگر بلند نشوید و حقیقت درون تان را آشکار نکنید، ممکن است این فرصت از کف تان برود. کسی که تردید کند بازنده است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اکنون در یک الگوی احساسی قدیمی گیر افتاده اید، اما می دانید که این وضعیت ادامه دار نخواهد بود. این عدم پیشرفت ممکن است ناراحت کننده باشد، از این رو بیشتر از هر زمان دیگری باید به عقل سلیم رجوع کنید. ببینید که می خواهید چه چیزی را در زندگی تان تغییر دهید و بعد نگرانی هایی را که در این مورد دارید با یک دوست مورد اعتماد در میان بگذارید تا حقیقت را به شما بگوید. به این ترتیب می توانید موانع را از سر راه بردارید، فرسودگی ها را کنار بزنید و به سوی پیشرفت حرکت کنید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

مدتی است که اشتیاق تان رنگ باخته، اما امروز قرار است دیدگاه تان به سرعت رو به بهبودی برود. ابرهای تیره کنار خواهند رفت و می توانید خودتان را برای یک ماجراجویی کوچک آماده کنید. با احتیاط گام بردارید، زیرا ممکن است ساده ترین چیزها در طول مسیر حواس تان را پرت کند. البته، این که سعی کنید از اتفاقات غیر منتظره فاصله بگیرید فقط تلف کردن انرژی است. شاید همین که مدت کوتاهی از انجام کارهای تکراری فاصله بگیرید برای تان کافی باشد.

فال روزانه متولدین تیر ماه

این آخر هفته می توانید کمی برای خودتان وقت بگذارید. آن قدر در رسیدگی و اهمیت دادن به دیگران مهارت دارید که گاهی یادتان می رود کمی هم به خودتان برسید. یادتان باشد که شما نمی توانید همه ی نیازهای دیگران را برطرف کنید. اگر ذخیره ی احساسات تان همین الآن تمام شود، آن وقت دیگر چیزی ندارید که به آن ها عرضه کنید. باید خودتان را در اولویت قرار دهید و کاری کنید که از صمیم قلب برای تان شادی به همراه داشته باشد.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اکنون می توانید احساس کنید که ماه پر احساس به نشانه ی شما بازگشته و تا چند روزی همراه شما خواهد بود. پس به شما توصیه می شود که از این فرصت استفاده کنید تا در دنیای احساسی درون تان غرق شوید. شاید دل تان بخواهد که کمی فعالیت جسمی داشته باشید، اما بهتر است بی حرکت بمانید و بگذارید که احساسات تان شما را هدایت کنند. گاهی وقت ها همین که یک جایی بایستید و بوی گل ها را استشمام کنید، همه ی دیدگاه شما را نسبت به زندگی عوض خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد کسی دارد ضد شما کارهایی انجام می دهد، اما نمی توانید بگویید که این شخص کیست. البته، اهمیت چندانی ندارد که بدانید چه کسی این کارها را می کند، اما اگر احساس می کنید که دارید چیزی را از دست می دهید، باید مطمئن شوید که این احساس شما حقیقت دارد. وقت ارزشمند خود را برای یافتن یک راه حل بیرونی تلف نکنید. در عوض به درون خودتان نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی را جا انداخته اید. برای این که مشکلات از بین بروند بهتر است دیدگاه تان را اصلاح کنید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز بسیار مشتاق هستید که با آدم های جدید ارتباط برقرار کنید و دل تان می خواهد که با جماعت هم فکر خودتان وقت بگذرانید. اگر برنامه ی خاصی در ذهن ندارید، به شما توصیه می شود که بروید پارک قدم بزنید یا این که از یک موزه ی محلی دیدن کنید. فعالیتی را انتخاب کنید که به واسطه ی آن در میان مردم قرار بگیرید. شاید اگر مدت کوتاهی خودتان را در میان ازدحام جمعیت گم کنید، کمک تان کند تا دیدگاه مثبت تری نسبت به زندگی در پیش بگیرید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز ممکن است بدون این که بخواهید در مرکز توجه قرار بگیرید، اما از این که دیگران کارتان را تحسین می کنند خوش تان می آید. خیلی عالی است که همه ی همکاران تان به شما توجه می کنند. البته، گاهی وقت ها به خاطر توجه بیش از حدی که اکنون به سوی شما معطوف است احساس ناراحتی می کنید. یادتان باشد که لزومی ندارد خودتان را پنهان کنید. در عوض باید راهی پیدا کنید تا در این موقعیت تعادل برقرار شود. می توانید به خودتان مغرور باشید، چون لیاقت این تحسین ها را دارد.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز ممکن است به سمت و سوی خوش بینی حرکت کنید و نیمه ی پر لیوان را ببینید. سعی کنید از همان ابتدای روز کاری انجام دهید که روزتان را شاد و مفرح کند. فعالیتی را انتخاب کنید که روح تان زنده شود، مثلاً به کنسرت بروید یا این که پیاده روی کنید. بد نیست دوستی را هم با خودتان به همراه ببرید و با او درباره ی چیزهایی که پریشان تان می کنند حرف بزنید. این که از نقطه ضعف های تان بگویید کمک تان می کند تا حال تان بهتر و نیز ارتباط تان با آن دوست صمیمی تر شود.

فال روزانه متولدین دی ماه

با این که می دانید برنامه های تان درست پیش خواهند رفت، تمایل دارید که هر چه سریع تر آن چه را در ذهن تان می گذرد با کسی در میان بگذارید. حواس تان باشد که قرار نیست همه ی چیزها را آشکار کنید. به نظر می رسد اگر راهی را بروید که دیگران نرفته اند بهتر است. خودتان را قضاوت نکنید، اگر اکنون این جا هستید یک دلیلی دارد. درس تان را از این مرحله بگیرید تا برای رفتن به مرحله ی بعد آماده شوید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شاید امروز کسی از شما خواسته های بسیاری داشته باشد و شما ندانید که چه کار کنید. البته، دل تان می خواهد نتیجه ی خوب بگیرید تا سختی ها بر شما هموار شوند. اما عجله نکنید، ابتدا باید حد و مرزهای تان را مشخص نمایید. در نهایت این که با خودتان صادق باشید.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شاید امروز از شما بخواهند که جزییات افکارتان را بگویید، اما شما دل تان نمی خواهد. شاید دیگران هنوز متوجه نشده اند که شما از ذکر جزییات خوش تان نمی آید. تمایل دارید که جزییات خودشان در طول مسیر آشکار شوند. برای این که موقعیت تان در گروه متزلزل نشود باید نیت های خوب تان را نشان شان دهید و با قدرت روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز کنید.



:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

فال روز

فال روز 5 اسفند 93

فروردین: اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

اردیبهشت: اگر همکارانتان امروز نتوانند بفهمند که شما چه کار می‌کنید، پس نمی‌توانند از کارآیی شما انتقاد کنند. شاید شما روش خود را عوض کرده تا آنها را گیج کنید، بنابراین از دید آنها خارج می‌شوید. متاسفانه این تاکتیک باعث می‌شود ذهن کسانی که با شما صمیمی‌ترند منحرف شود. از تصورات خلاقانه به عنوان وسیله ای محرک استفاده کنید تا الهام بخش آنها برای رسیدن به رویاهایشان باشید.

خرداد: امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی‌دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید.

تیر: امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید.

مرداد: امروز یک نفر وارد زندگی تان می‌شود و شما را تشویق می‌کند که کار خیلی بزرگی انجام دهید، اما کاملا واضح است که شما خودتان هم قبلا به این موضوع فکر می‌کردید. متاسفانه برنامه‌های افراد دیگر با برنامه‌های شما خیلی منطبق نیست، بنابریان خارج شدن از مسیر آنها راحت تر از قبول کردن حمایتشان است. البته راه بهتر این است که ابتدا از کمک و همیاری آنها تشکر کرده و بعد کاری که فکر می‌کنید بهتر است را انجام دهید.

شهریور: امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

مهر: شما امروز می‌توانید به اندازه ای هوشیار باشید که ایده فوق العاده روشن و خالاقانه به ذهنتان تراوش کند. یا می‌توانید در بیان کردن افکارتان انقدر خودرای و مستبد باشید که هیچ کس جدی تان نگیرد!! اما کاری که باید انجام دهید این است که روش بینابین را در پیش بگیرید تا بتوانید بدون اینکه دیگران فکر کنند همه چیز می‌دانید استعدادهای خود را نشان بدهید. گوش کردن به حرف دیگران نیز می‌تواند شانس رسیدن به موفقیت را بیشتر کند.

آبان: امروز یادآوری یکی از خاطرات مربوط به گذشته ممکن است برای شما تبدیل به موضوعی جالب شود، چراکه نگاه شما امروز متفاوت‌تر از قبل شده است. شاید دلیلش این باشد که شما امروز رویاها و خاطرات خود را با رنگهای روشن تر رنگ آمیزی می‌کنید!! البته حالا پیدا کردن واقعیت به آن آسانی که فکر می‌کردید نیست، پس درخلال این رویاهای رنگارنگ به دنبال یافتن داستان واقعی باشید.

آذر: گفتن این حرف که سرتان خیلی شلوغ است شاید کتمان حقیقت باشد، اما این لزوما در مورد تمام کارهایی نیست که شما انجام می‌دهید. فعالیت‌های جدیدی که انجام می‌دهید نیاز به قدرت بدنی فوق العاده‌ای ندارد. شما کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید، اما این کارها شاید کارهایی نظیر جواب دادن به ایمیل ها و تلفن ها و مرتب کردن فایل‌هایتان باشد. مواظب باشید که خودتان را درگیر همه کارها نکنید، وگرنه نمی‌توانید کارهایی که می‌خواستید را انجام دهید.

دی: شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

بهمن: شما در حالیکه باور کرده‌اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می‌دانید! ناگهان به سرعت می‌فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

اسفند: شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید.


:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

فال روز

فال روز 21 آذر 93

 

فال 21-9-93

 

 

فروردین: هم اکنون خیلی طبیعی است که در جستجوی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن سفره دلتان باشید، اما در این صوت ممکن است حس آزادی و استقلال خود را از دست بدهید. باوجود اینکه شما سعی می‌کنید که از دیدگاه‌های افراد دیگر پیروی نکنید، ولی بهتر است لجاجت و عصبانت بی دلیل نداشته باشید. کمی ‌خویشتن داری زندگی را برای تمام کسانی که با شما درارتباطند شیرین تر می‌سازد.

اردیبهشت: شما معمولاً فرد قابل اطمینانی هستید، اما امروز اوضاع فرق می‌کند!! امروز احساسات شما تغییر کرده، دیگران نگران شما هستند و نمی‌دانند بهتان اطمینان کنند یا نه؟! شاید از مسئولیت‌ها و اجبارهایی که وجود دارد می‌ترسید و از این ترس خود رنج می‌برید. فرار کردن هیچ مشکلی را حل نمی‌کند؛ شما اگر نتوانید با ترس‌های خود روبرو شوید، در یک دور باطل خواهید افتاد.

خرداد: امروز اعتماد کردن به همکارانتان شاید کار پوچ و بیهوده‌ای باشد، چراکه آنها تمایلی ندارند در مورد مسائل واقعی صحبت کنند. حتی اگر اغلب اوقات آدم بشاش و بی خیالی هم باشید، ولی هم اکنون بیشتر از قبل برای افراد دیگر ابراز نگرانی می‌کنید. به جای اینکه به آدم‌های دیگر اعتماد کنید، به قضاوت و شعور خود متکی باشید. اگر یک نفر بیش از حد سرکش و گستاخ بود، از هوش و نبوغ خود استفاده کرده تا بتوانید او را سر جای خود بنشانید تا از مسیر اصلی‌اش منحرف نشود.

تیر: حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

مرداد: برنامه‌های اجتماعی شما آنقدر زیاد و پرمشغله شده است که حتی برای کار کردن هم وقت پیدا نمی‌کنید! ظاهراً دیگران نیز تلاش می‌کنند شما را وسوسه کنند که از وظایفتان دوری کرده و به تفریح کرده مشغول شوید. اما شما آگاه تر از این هستید که بهشان جواب مثبت دهید! از طرف دیگر اگر شما قبل از شروع به کار کردن محدودیت‌هایتان را برای آنها تعریف کرده باشید، دیگر لزومی ‌ندارد حتما بهشان جواب مثبت بدهید.

شهریور: شما امروز آنقدر تند کار می‌کنید که انگار در یک لحظه در دو جا حضور دارید!! اما این سرعت سر سام آور و گیج کننده آنقدر زیاد است که مانع شما شده و اجازه نمی‌دهد یک لحظه هم یک جا بنشینید. ولی در نهایت به نفعتان است. اولین قدمی ‌که باید بردارید این است که بفهمید نمی‌توانید همیشه سرعت بالای خود را حفط کنید. باوجود این حتی اگر تا چند روز آینده اتفاقی نیفتاد، باید سرعت خود را کمتر کنید.

مهر: امروز ایده‌های خوب به سرعت برق از ذهن شما می‌گذرند، این سرعت به قدری زیاد است که اصلا نمی‌توانید آنها را در برنامه ریزی‌هایتان اجرا کرده و به نتیجه مطلوب برسید. اگر شما بخواهید کارهایتان را تکمیل کرده و ایده‌هایتان را تحت پوشش در بیاورید، مجبورید با آرامش فکر کنید. مهم نیست که هم اکنون چه افکار روشنی به ذهنتان می‌رسد، مهم این است که بتوانید در همان لحظه آن را دنبال کنید.

آبان: ظاهراً شما وارد بحثی شده‌اید که خیلی سهل و آسان است، اما این فقط ظاهر قضیه است و در پشت پرده اتفاقات دیگری می‌افتد. شما اطلاعات مورد لزومتان را کسب می‌کنید تا بتوانید با سرمایه یکی از دوستانتان در مورد موضوعی مالی تصمیم مهمی ‌بگیرید. ولی سازمان دهی کردن افکارتان را چند روز به عقب بیندارزید؛ اگر سرعت خود را پایین بیاورید، دوباره می‌توانید به حس ششم خود اطمینان کنید.

آذر: امروز حواستان به فروشنده‌هایی که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف‌های خود را باور نداشته باشند می‌توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می‌کنند و به شما مجال فکر کردن نمی‌دهند، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی‌ باشد و شما احساس امنیت کنید، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

دی: امروز ماه برج جوزا کمی ‌زندگی‌تان را پیچیده می‌کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت‌های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی ‌رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی‌رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده‌های بزرگ تمرکز کنید.

بهمن: شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

اسفند: علاقه‌مندی به سازمان دهی کردن مسائل خانوادگی شما را از فعالیت‌های کاری دور کرده و توجه شما را بیشتر به مسائل خانه معطوف می‌کند. اگرچه شما فکر می‌کنید کارتان به آخر رسیده است، اما به زودی ورق برگشته و با مشکل پییچده تری روبرو می‌شوید. حتی اگر تحت فشار قرار گرفتید که این موضوع را پیگیری کنید، شما خودتان را کنار بکشید. هم اکنون ابراز کردن نظریات‌تان عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.


:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: برچسب‌ها: فال روز 21 آذر 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

فال روز

فال روز 28 آبان 93

فال امروز 28-8-93

 

فروردین
خواسته های تان را به دیگران تحمیل نکنید، چون هیچ کمکی به تحقق اهداف تان نمی کند. امروز می توانید از تعاملات تان با دیگران نفع ببرید، البته به شرط این که سعی نکنید کنترل اوضاع را به دست بگیرید و نقش فرمانده داشته باشید. این راهکار دیپلماتیک به این معنی نیست که باید دست از رویاهای تان بردارید، بلکه به شما توصیه می شود که اگر می خواهید احساسات تان را پرورش دهید، در مسیر موفقیت تان بیشتر از قبل با دیگران ارتباط برقرار کنید.

اردیبهشت
اگر از وظایف کاری تان چشم پوشی نکنید می توانید پیشرفت خوبی داشته باشید. اما اگر مدام به دنبال راه های میانبر باشید تا کارها را سریع تر به سرانجام برسانید ممکن است بدون این که نتیجه ای بگیرید فقط منابع تان را هدر دهید. به دنبال مسیرهای جدید نباشید، همان راهی را بروید که پیشتر دیگران هم از آن عبور کرده اند. اگر امروز کاری را به تعویق بیندازید، بدانید که دیرتر انجام دادن آن انرژی بیشتری از شما می گیرد.

خرداد
امروز می خواهید برنامه های لذت بخش برای خودتان ترتیب دهید، اما این روند با نقشه های اطرافیان تان هماهنگ نیست. می توانید همه چیز را همان طوری که هست ببینید، یعنی بدون این که تحت تاثیر احساسات و عواطف تان قرار بگیرید، اما دل تان نمی خواهد که بیش از این از احساسات تان جدا بیفتید. دیر یا زود نیت های واقعی شما آشکار خواهد شد و دیگر نمی توانید آن ها را پنهان نگه دارید. اگر از همان ابتدای مسیر با صداقت پیش بروید همه چیز آسان تر خواهد گذشت.

تیر
امروز ممکن است دوباره با یک مشکل احساسی قدیمی روبرو شوید و آن را بارها و بارها در ذهن تان بچرخانید تا راه حلی پیدا کنید. ترجیح می دهید حرفی نزنید، چون به نظرتان دیگران می دانند که چه در سر دارید و نیازی به گفتن شما نیست. یادتان باشد که سرکوب خواسته های تان و پنهان نگه داشتن آن ها شما را هدف دور می کند. به نفع تان است که احساسات تان را آشکارا بروز دهید، نگران هم نباشید چون هیچ کس شما را به خاطر صداقت تان سرزنش نخواهد کرد.

مرداد
امروز ممکن است در آخرین لحظات به کمک تان بیایند. خوشبختانه نیازی نیست چیزی طلب کنید، دیگران از این که با شما همراه شوند حس خوبی خواهند داشت. اما یادتان باشد که همراهان تان ممکن است نتوانند به سرعت شما کار را پیش ببرند. نا امید نشوید و از آن ها به خاطر هر مقدار کمکی که می دهند تشکر کنید. حواس تان هم باشد که به موقع لطف آن ها را جبران کنید.

شهریور
امروز شاید نتوانید کارهای تان را چندان پیش ببرید، چون یکی از اطرافیان شروع به حسادت کرده و مانع راه تان شده است. اگر تمایل دارید که آرامش تان به هم نخورد، بهتر است راهکارتان را متعال سازی کنید تا چیزی به کسی برنخورد. یادتان باشد که دیرتر هم می توانید به اهداف تان برسید، فعلا بگذارید آتش حسادت ها خاموش شود. نگذارید اهداف تان باعث خراب شدن روابط تان با کسانی شود که برای تان مهم هستند.

مهر
با چندین مانع روبرو هستید که انگار نمی خواهند از جلوی راه تان کنار بروند، اما بازگشت ماه به نشانه ی شما این قابلیت را برای تان به همراه آورده که واقع بینانه به مشکل تان نگاه کنید. ممکن است یک نفر بدون دعوت به کمک شما بیاید، بهتر است به جای این که لج بازی کنید به طریقی با حضور او کنار بیایید. بدانید که کار زیاد کلید حل مشکلات تان نیست، در عوض باید به تکه تکه ی اطلاعات تان خوب نگاه کنید تا آن ها را در جای درست قرار دهید.

آبان
دوست دارید که از جمع فاصله بگیرید، اما شاید فرصت مناسب برای تان پیش نیاید. با این که از مشارکت کردن با دیگران خوش تان می آید، اما دیگر از این وضعیت تکراری خسته شده اید. صبور باشید و بدانید که روزهای پر استرسی پیش رو دارید. برای این که از شدت فشارها فاصله بگیرید به ندای قلب تان گوش کنید تا زمان درست را به شما اعلام کند. شاید باورتان نشود، اما گر کمتر خودتان را جدی بگیرد همه چیز بهتر می شود.

آذر
امروز به راحتی می توانید خودتان را عصبانی کنید، به ویژه اگر بخواهید برنامه هایی را که ترتیب داده اید نهایی کنید. انگار در انتخاب های تان دچار تردید شده اید. به جای این که به دنبال تصمیم نهایی باشید، بهتر است به مسیرهای مختلفی که شما را به مقصد می رسانند فکر کنید. بدانید که رسیدن به ستاره ی بخت تان کار چندان سختی نیست.

دی
بهتر است به موانع و فشارهایی که در مسیر موفقیت تان پیش آمده خوب فکر کنید. اگر بتوانید تعادل رابرقرار سازید، حتما به اهداف و خواسته های تان خواهید رسید. درباره ی نگرانی های تان با دیگران گفتگو کنید، چون این کار از شدت استرس های تان کم خواهد کرد. اما حواس تان باشد که از جاده منحرف نشوید، ممکن است همان لحظه که مسیر باز شد دوباره بسته شود.

بهمن
در گفتگوهایی که امروز شرکت می کنید باید با فکر باز وارد شوید، چون اصلا معلوم نیست که این حرف ها به کجاها خواهد کشید. انگار دل تان می خواهد چیزهای تازه یاد بگیرید و تمایلی به بحث درباره ی موضوعات تکراری ندارید. حواس تان به حرفی که می زنید باشد، چون ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. برای این که ناخواسته مشکلی پیش نیاید و کسی هم ناراحت نشود حواس تان به پیچیدگی های موضوع بحث باشد.

اسفند
امروز ممکن است به این نتیجه برسید که اهداف قبلی شما آن قدرها هم که فکر می کردید مهم نبودند. نه این که فکرتان تغییر کرده باشد، بلکه دیدگاه تان وسعت بیشتری گرفته و اکنون افق های تازه تری را می بینید. به جای این که اشتباه کنید و بعدا مجبور شوید برای جبران شان کلی انرژی مصرف کنید، به نفع تان است که از همین الآن به سراغ کاری بروید که ارزش اش را دارد.



:: موضوعات مرتبط: فال روز , ,
:: برچسب‌ها: فال روز,فال امروز 28 آبان ماه 1393,فال روزانه بیست و هشت آبان 93,فال امروز 28-8-93 ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد